justkids

Hej så länge

Kategori: Ord

Har inget intressant att skriva om.
Känns som att jag helt har tappat förmågan
att uttrycka mig i skrift, vilket känns skitläskigt.
Jag har ju alltid varit mesig när det gäller talförmågan
i vissa sammanhang, men att inte kunna skriva här
och berätta något har aldrig varit så svårt som nu. Därför
tänkte jag att det kanske är hög tid att begrava denna blogg, lämna
den till sitt öde - bortglömd och icke ihågkommen. Får
se. Min kamera är trasig så när orden tycks ta slut så finns det
inte heller några egna bilder som kan rädda. Jag tar en paus helt enkelt -
på obestämd tid!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Neeeeej! Gör inte det, du skriver ju så fint och fotar så bra.. kommer sakna bloggen i så fall! Mycket!

    2011-09-06 | 18:09:53

Kommentera inlägget här: