justkids

18 år

Kategori: Allmänt



Idag fyller Therese 18, min kusin och fantastiska vän! Om jag skulle beskriva Therese
så skulle jag säga att hon är fnittrig, djup, ödmjuk, omtänksam, fåfång och knäpp! För att nämna några saker. För mig betyder hon mer än vad jag ibland orkar tänka på. Vi har vuxit upp på olika håll, men alltid funnits där för varandra och det kommer vi alltid att göra. Vi har ett speciellt band emellan oss, ett band som inte går att bryta. Therese jag hoppas du förstår hur jävla bra, snygg, älskvärd, rolig och klok du är! Och att jag älskar dig lika mycket som du älskar mig, om inte ännu mer! PUSS

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åh! Vad fin du är tack så mycket! Jag fick minst en tår i ögat.

    Jag älskar dig också min fina!

    2012-02-21 | 00:49:50
  • maria säger:

    åh vilket fint inlägg!

    2012-03-08 | 20:25:26
    Bloggadress: http://konstbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: