justkids

Hur man lättar helt enkelt

Kategori: Ord

De senaste dagarna har jag sett resultatet av Alice i underlandet som min klass spelar på spegeln! Sjukt fint och otroligt duktiga. Sedan har jag pratat med studierektorn idag, köpt hårfärg, lyssnat på Anna järvinens nya skiva, köpt en mockajacka på myrorna och ätit nytti mat.Imorgon ska jag och Linn till lättings och smida planer. På måndag går jag till skolan med darrbenen och harhjärtat. Då ska det bli slut på destruktivt beteende, kom på häromdagen att det hela började för ungefär tio år sen. Halva livet mer eller mindre. Hurra! Inte okej. Måste bryta det!

Kommentarer

  • Lovis säger:

    Järvinens nya var bra va? Har bara hört gott om det!

    2011-03-30 | 22:57:49
    Bloggadress: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: