justkids

I wanna know what im thinking what I'm feelin What I want my life to be I wanna know how I plan to make things easier for everyone but me

Kategori: Ord

Jag känner mig som en femåring nu. Inte den femåringen som rymde ifrån dagis, hoppade ifrån gungan i full fart, eller cyklade fort ner för olika backar med vind i håret. Nej, den femåringen som håller för öronen på sin mamma för att hon inte ska få höra sanningen. Hon som är rädd för att göra andra arga och besvikna. Hon som vill leka ute men leker inne för att slippa bråk med bästisen. Det är henne jag känner mig som. Fast det nästan var femton år sen jag var den flickan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag vet absolut precis vad du menar. det är då man ska göra något som man gjorde när man var den flicka, som att rymma från dagis... vad har man att förlora?

    2011-01-09 | 03:58:16
    Bloggadress: http://wavewave.blogg.se/

Kommentera inlägget här: