justkids

People are like songs, I’ve been told Some will claim your ears, but you never hear a story unfold Old radio gaga, or your highschool friends remind you of things, when you were someone else

Kategori: Ord

Sitter här och lyssnar på Hello Saferide. Annika Norlin. Min favorit. På sista tiden har jag blivit en riktig tönt som ständigt lyssnar på hennes låtar. Känner mig som ett töntigt fan, som börjar bli smått besatt. Inget jag vill alls, men hon är ju så bra. Min ritual är att varje kväll när jag går och lägger mig sätta på cd-freestylen med en av hennes skivor i. Töntigt. Men bra ju.

Sitter förövrigt med hårfärg i håret. Det bruna ska väck nämligen. Känns bra, men undrar om jag kommer sakna det. Resultatet och färg får ni se när det är klart. Hemlis tills vidare.

Kommentarer

  • Lovis säger:

    jag tror du ska bli ljusare!

    (måste gissa!)



    sv: JA, självklart! jag vet inte i vilket avsnitt eller överhuvudtaget när jag kan skymtas, så vi måste kolla heeela serien haha.

    2011-01-14 | 18:10:59
    Bloggadress: http://somlighet.blogg.se/
  • aminda säger:

    säkert är ju asbra, inte det minsta töntigt! ;) "dansa, fastän" är särskillt bra just nu tycker jag :P

    hennes engelska låtar har jag dock inte lyssnat på, är de bra?

    kram

    2011-01-15 | 13:59:07
    Bloggadress: http://wavewave.blogg.se/

Kommentera inlägget här: