justkids

Till Therese som fyller 17: Graaaatttis

Kategori: Foto


Du är bäst och jag älskar dig så himla mycket så att en förklaring till det skulle verka fjuttigt. Därför skriver jag inget om det för jag hittar inte heller några ord. Men jag hoppas du vet! Verkligen. Att med dig kan jag vara mig själv, ful och osminkad, elak och snäll. Och när jag är med dig känns det som om jag lever lite i en bubbla där inget ont kan nå mig riktigt. Faktiskt. Lite som verklighetsflykt och sockerdricka som kittlas i magen. Puss! Längtar tills vi ses! (Och den korta förklaringen blev ju fjuttig och löjlig, låter liksom så töntigt. Fast det är sant. också är det ju så mycket annat också men det tror jag du vet!)

Kommentarer

  • T säger:

    Du är fin och bra på alla sätt och vis, du är helt enkelt bäst!

    Jag älskar dig.

    2011-02-16 | 23:55:20
  • T. säger:

    Jag vet att du förmodligen älskar mig lika mycket som jag älskar dig. Och du är en av de få som jag verkligen älskar med hela hjärtat!

    Tack för att du finns!

    2011-02-16 | 23:58:39
  • s. säger:

    amazing pictures! :)

    2011-03-03 | 18:54:05
    Bloggadress: http://shelovesyouyeah.blogg.se/
  • emma säger:

    åh tacktack, detsamma!

    Jättefint inlägg detta!

    2011-03-06 | 21:35:44
    Bloggadress: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här: