justkids

I'm a little like you, ugly on the inside

Kategori: Ord



Blir stressad över att bli stressad
allt trappas upp och allt hänger på en skör tråd
(känns det som) Jag darrar i blåsten
bär på ord som är svåra att forma. Få ut.
Blundar och väntar, räknar hjärtslag
väntar på att jag ska förstöra allt
är så förjävla rädd att inte lyckas
att alltid gå ett steg fram och två tillbaka
aldrig komma fram. Stampa sönder
drömmar och möjligheter.

Jag undrar om jag har förändrats,
jag vill så gärna tro det. Men jag vet inte.
Ambivalent och vacklande.

Jag tror att jag försöker,
men det är inte sant.

Kommentarer

  • Ida säger:

    okej det här var jättefint och nästan precis som jag också känner just nu

    2012-03-11 | 17:21:03
    Bloggadress: http://tradeskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: