justkids

Han är trött på stan, händer ingenting det mesta är sig likt här runtomkring.

Kategori: Allmänt

Dagarna flyter ihop lite. Jag snorar i tröjan jag köpe på myrorna och de nya glasögonen åker ner lite på näsan när jag hostar. För några dagar sedan befann jag mig i stockholm, det känns redan ganska avlägset. Som en annan tid, fast samtidigt var det alldeles nyss. Alldeles nyss, eller en evighet sen jag läste sagor för Fredrik och Gustav i en smal våningsäng. Såg sista Harry Potter filmen mitt i natten med Emily. Var dödstrött men glad hos Therese, med Therese. Somnade på tåget hem. Imorgon är det redan söndag och godiset är uppätet och drickan urdrucken, tomheten efter en bra vecka börjar infinna sig i kroppen.


Lalehs version är så mycket bättre än orginalet. Måste dock ge credd till Thomas Ledin för texten som är sjukt bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: