justkids

Behöver andas utan att någon trampar på bröstkorgen.

Kategori: Allmänt

Jag lyssnar på Deportees och kollar på Dr martens, vill verkligen ha ett par. Sålde mina blåa för de var så stora. Är fortfarande sjuk och imorse vaknade jag av att jag inte kunde andas genom näsan. Har dessutom massa blåsor i munnen och på tungan efter att ha använt nån munsköljgrej, undrar vem det är som vill mig ont! Försökte måla också efter att ha blivit inspirerad av Therese som är så himla duktig, men blev bara arg för allt blev fult och mitt tålamod dog lite då. Fast har bestämt mig för att träna imorgon massa! Kanske visar något om något blir bra.

Kommentarer

  • T säger:

    Puss på dig! Du är minst lika duktig!!! <3

    Hoppas blåsorna har försvunnit nu :)

    2011-11-28 | 01:28:36

Kommentera inlägget här: