justkids

I tidningen läser jag om vår planet, om några år kommer den vara kokhet Och då kanske det är som dom sa, och jag är satans bästa barn.

Kategori: Musik

Nej nu ska jag sova. Har tänkt så himla mycket på musik och dess betydelse
idag. Vilken betydelse den har för mig och för andra. Ska försöka få ihop något smart och sköjigt till svenska redovisning till nationella men det verkar så mycket lättare sagt än gjort..Så jag får helt enkelt sova på det så hoppas att svaret visar sig i mina drömmar! Fan vad fint det skulle vara. Medan jag sover min skönhetsömn så kan ju ni nattugglor passa på att lyssna på lite bra svensk musik på kvällskvisten! Egentligen det jag ville ha sagt från början.
Autisterna – Sov

Kommentarer

  • Lovis säger:

    Musik är allt, så är det. Utgå från dig själv i talet - bästa tipset om du frågar mig!

    2011-04-21 | 01:03:18
    Bloggadress: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: