justkids

Ska vi starta upp en by ska vi bygga upp nåt nytt ska vi skriva en ny bibel med tio nya budord

Kategori: Ord

Och jag vet ju att det absolut bästa vore om jag gick och la mig. Vilade kroppen och tankarna ett litet tag.
Men jag är arg och besviken. Och jag finner ingen ro. Det spritter i armar och ben och känslan av att vilja slå någon går inte att mota bort, fast jag inte tror på våld. Men det skulle vara skönt bara, att knyta näven och slå till det hårdaste man kunde. Och skrika ut svordomar tills rösten inte bar längre. Just nu skulle det vara så oerhört tillfredsställande. Det blåser kallt genom Sverige.

Kommentarer

  • Timotej säger:

    Oj, jag hörde den låten för första gången idag, som du har som rubrik, sammanträffande.

    2010-09-25 | 18:18:27
    Bloggadress: http://cirkustimotej.blogg.se/

Kommentera inlägget här: